جمعه 14 اردیبهشت 1403
سیدجلال سیدمحمدی:
 
 
 
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان؛

مسئولان در مسیر تامین امنیت شغلی کارگران اهتمام ویژه دارند

 

 
 
سرویس اجتماعی موج برنا - مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: مسئولان در راستای تامین نیازهای قانونی، تثبیت جایگاه و امنیت شغلی کارگران اهتمام ویژه دارند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ سیدجلال سیدمحمدی در جلسه با اعضا شورای مرکزی خانه کارگر استان گیلان با اشاره به جایگاه رفیع کارگران افزود: باتوجه به اینکه کارگران از اقشار پر تلاش، زحمتکش و قابل احترام جامعه هستند همه ما در مقابل کارگران مسئول هستیم.
وی افزود: در جلسات ماهانه  کمیسیون کارگری استان مسائل جامعه کارگری را با دقت رصد و رسیدگی می کنیم. 
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان برخورداری کارگران از ثبات و امنیت شغلی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: تلاش در جهت شروع فعالیت واحدهای نیمه فعال استان مسئولان استانی و بهبود وضعیت شغلی کارگران بخشی از اقدامات مسئولان است.
وی خاطرنشان کرد: حجم عظیمی از جامعه ما را قشر کارگر تشکیل می‌دهد و لازم است تا به مطالبات آنان توجه ویژه شود. 
سیدمحمدی با  بیان اینکه تشکل های صنفی جامعه کارگری باید پیگیر مطالبات به حق کارگران باشند، گفت: بخش اساسی این مطالبات توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قابل انجام است زیرا نمایندگان هم در وضع قانون به نفع کارگران و هم نظارت در اجرای آن نقش بسزایی دارند.
وی اظهار داشت: استاندار گیلان نیز بر توجه به مشکلات حوزه کارگری تاکید ویژه دارد.
سیدمحمدی افزود: از طریق برگزاری جلسات با مسئولان در خصوص مشکلات بیمه‌ای، دریافت تسهیلات و راه اندازی شورای کارگری در واحدهای تولیدی تصمیمات عاجل اتخاذ می شود.
مدیر کل سیاسی وانتخابات استانداری گیلان همچنین از فعالیت‌های جانبی خانه کارگر بازدید و از نزدیک در جریان مسایل، مشکلات و خواسته‌های جامعه کارگری استان قرار گرفت.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna